Då var julen snart över då

Happ då var julen snart över då... Har inte haf tnågon julkänsla alls faktiskt den kom lite småkrypande när jag och mamma bakade men sen var den borta på julafton..
Hade ställt klockan på halv 8 för att bada hunden och slå in MArcus present och massa slutade med att jag halvt död gick upp klockan 9 och slog in den tog några kakor och gick tillbaka till mitt hus hinner starta datan och sen har marcus kommit.... HAn var jättesöt stod utanför min "dörr" och hade var helt rödklädd och med sin lilla tomteluva på så söt pojke. Han fick en kyss och sen så satt vi i sängen och öppnade julklapparna han blev riktigt glad över sin  The crow (seriealbum) jag fick en ros och Piratologi av älsklingen vilket jag blev väldigt barnsligt glad över :D Jag t vingade han även att kyssas under misteln mer än så hann vi inte göra eftersom hans mamma och moster väntade i bilen på honom. synd synd men vad ska man göra. Sen fortsatte städandet i huset. Eftersom jag inte tror att Jennie läser det här så kan jag säga att hon ska få en 2 foton av oss med ram dåra. Vete fan hur jag lyckades men den ena så lyckades jag få ut glaset och repa det och den andra ramglaset lyckades jag slå i golvet... så det blir att köpa nya eller lämna tillbaka den ena.... > <
Iaf så kom kusinerna vid 2tiden och vid 3 satt alla utom niklas och pappa och såg på kalle anka jag satt och smååt kakor och smågodis svulljosefine tycker sånt e riktigt gott :D
   Vid 5tiden så började alla bli hungriga så pappa satte igång och kokade potatis och så satt man där och åt och åt. Lite senare på kvällen öppnade vi julklapparna och Nathalie var tomte i år ^^ Fick riktigt fina grejer, jag som inte har önskat mig nåt liksom är rätt nöjd med livet så varför ska jag ha nåt matriellt liksom.
 FIck ett riktigt roligt halsband och örhängen av kusinen min tack <33 det var riktigt fint först trodde jag inte att det irktigt var min stil men det var jätteullgulligt fint > < såg ut som en liten rock n roll prinsesa i det xD :P söt var jag iaf
Sen fick jag lite böcker och ljus och grejer till rummet, sen ska jag få farmors och farfars presenter på lördag.


Hunden blev badad också jag och pappa hjälptes åt, det tyckte inte gullhunden var så roligt men det behövdes den grisen var så smutsig. Han tyckte däremot det var mysigt när man torkade han med handdukar efter :D

Riktigt trevlig jul var det iaf även fast jag saknade Marcus lite för mycket än vad jag vill.
Nu är jag lite småsur på han eftersom att han inte kommer hit idag för att han är för lat, ska träffa han imorn när de ska in till farsta jag ska försöka byta en kofta på cubus men i alla fall. Jag vill att han ska vara här jag vill ligga på hans bröst och känna hans underbara doft och känna hans mjuka läppar och ligga och klappa och fjolla runt med hans hår > < Han är min älskling han ska vara här ju!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hur länge har ni varit tsm nu igentligen ? :o ;D

2007-12-25 @ 22:06:37
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Lisa

haha jo, hata köerna!

ojda ;) de är inte dåligt :p

2007-12-26 @ 23:33:51
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Stefan

Raka tänder



http://www.invisaligned.com/

2012-02-13 @ 04:15:38
URL: http://www.invisaligned.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0