Dagarna som har varit

I förra inlägget sa jag att jag var lite småsur på marcus eftersom han inte kunde släpa arslet hit och vara med mig. Därför blev jag riktigt glad  när han ringde lite senare på kvällen och sa att han skulle komma hit vid klockan 8.  Jag och mamma åkte och hämtade han vid bussen och sen tog jag med mig lite kakor och så myste vi i min säng, pratade om julen och om lite allt möjligt. Sen tog jag en dusch och bytte om och sen gick vi och la oss. Vi ställde väckarklockan på halv 7 eftersom att vi skulle ta bussen som gick 20 över 8 (snark) för att åka hem till Marcus. Vi behövde vara hos han senast halv 10 för att åka till farsta och det var den enda bussen som funkade. det blåste som in i helvete så jag var lite elak och gick och väckte pappa som kunde skjussa oss. Älsklingen låg i sängen och läste lite i boken som han gav till mig i julklapp medans jag åt lite frukost.
Tja sen åkte vi till bussen och var hos marcus till halv 10 innan vi åkte till farsta, pojken var söt och somnade i bilen jag halvsov. MArcus mamma skulle köpa skor att ha på jobbet och marcus skulle byta till en bra eh... ritgrej som han hade fått i julklapp den han fick var trasig. JAg bytte min kofta som jag har varit osäker på i en månad, och sen åkte vi hem till han igen.  Jag läste en bok "odjuret" som jag fick låna av marcus mamma medans han prövade på att måla av ett foto av mig på "ritgrejen" blev faktiskt riktigt bra förutom ena ögat som borde ha suttit lite längre ner :P

Vi gick ut och såg på black cristmas som han hade fått i julklapp också... äcklig men inte så läski egentligen jag var bara lite larvig.... hihi...  Men den handlade typ om, ett äckel som kröp i väggarna och mördade folk... äckligt... okej inte riktigt så men i alla fall.

Dagen efter så fjollade vi runt lite tralalla och på eftermiddagen så blev marcus tråkig eftersom att han började nörda så då satt jag och hans mamma och kollade på gamla semesterbilder och bilder från när han och Marika var små. mwahaha... JAg tycker om Marcus mamma när han blir tråkig så kan man alltid börja prata med henne om nåt, eller låna en bok eller ja nåt jag kommer bra överens med henne.

PÅ kvällen såg vi Dodgeball på tv6 :D jag har aldrig sett den förut den var rätt rolig faktiskt. sen behövde vi smyga ut till Melonhuset eftersom hans mamma och lasse låg och sov. Där såg vi på Shakalen med bruce willis och richard gere. Den var sådärbra inte riktigt min stil men rätt bra.  Sen småbråkade vi lite eftersom jag var konstig men sen när jag hade lagt mig i den andra sängen så kunde vi itne bråka länge till ^^ jag hade börjat typ fnittra för jag hade blivit glad när jag tänkte på oss eller nåt först var jag arg och sen bara smälte allt bort och jag blev glad. Och marcus klarar typ aldrig av att vara sur på mig eller att jag är sur på han.  sen kramades vi och blev sams ^^ :D
"känner du mitt bandet från mitt hjärta till ditt? ser du liksom ljuset mellan dom? jag kan inte vara arg på dig för vi hör ihop genom det där bandet fattar du det? "   josefines fjollord klockan 2 på natten <3333  > <

fast idag fredag behövde jag åka hem för att imorgon klockan 2 så kommer mina farbröder och farmor och farfar och barbro hit och alla kusiner förstås. Tror det kommer bli rätt kul att träffa minsta kusinen Therese hon var så otroligt söt sist jag såg henne  ><

BIlderna nedanför är först kusin linnea med Kusin Therese och sen kusin therese mamam och jag, men kusinen är ju viktigast på bilden liksom. Jag vill ha hennes klänning...

Kusin linnea och minstingkusinenMinstingen förra julen  > < flummigt söt

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, du och marcus asså :p ;D

2007-12-29 @ 16:25:07
URL: http://lisisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0