Happ

Vi försöker väl med det här då. eftersom jag sitter och läser så mycket bloggar så borde jag väl ha en själv... ^ ^
Sitter i skolan just nu har precis gjort matteprovet så nu har jag 1 timmes rast, rätt skönt men jag slutar ju klockan 4 idag.... Matteprovet gick nog rätt bra procent brukar jag kunna rätt så bra och jag svarade iaf på alla frågor och gjorde motiveringar till NÄSTAN allt okej alla förutom 1.

Tycker att någon rolig person kan komma ut från provet så att man kan sitta och snacka lite. Sen så ska jag nog be Felix att massera min nacke för den gör ont.

Var hos marcus igårkväll tog niobussen hem vi sov och hade det allmänt mysigt även om han var lite grinig efter att vi hade sovit när jag var som flummigast :D


B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0