helgen

JA helgen har varit rätt blandad och kaotisk men ändå väldigt lugn... :S
Marcus sov över hos mig i fredags han var hur söt som helst alldeles nykär och låg och tog hand om mig, han hade till och med på sig scarfen som jag villle så att jag kan ha den sen och så att det luktar av han <3
I början av kvällen var det mest så att jag såg på Legally Blonde och han sov i min säng... xD

På lördagen ställde jag klockan men det blev väldigt stressigt i alla fall... sista tio minuterna visste jag inte vart jackan, plånboken och hårborsten var t yp xD  Vi skulle ta 848an klockan 11 så skulle han hem till sig med David för att spela gitarr och jag skulle julshoppa med älslingsflickan jennie
Eh det blev inte riktigt så jag ringde och väckte jennie när jag var på bussen, så jag traskade upp från ösmo till johan där jennie sov över. När jag kom var jennie i duschen så jag satt och pratade och flummade med johan som åt frukost ^^  Sen fick vi skjuss in till gullmarsplan av Johan och hans pappa som skulle fira johans syster elelr nåt...  Från gullmarsplan tog tunnelbanan in till gamla stan och där letade vi i typ en timme efter någonstans att äta för min mors rikskuponger xD  Vi hittade en rätt mysig resturangsak där vi åt pizza ^^ barnpizzorna var jättestora....
   Vi flummade runt lite på serieboden och i en annan comicaffär sen flummade vi lite i en karamellaffär och suktade oss själva inne på ett cafe med gigantiska biskvier... Sen kom vi äntligen till "slutmålet" gamla stans julmarknad det var rätt mysigt där men inte sååå mycket grejer även fast det var fina grejer. vi hittade ett igelkott godesjur som vi ville ha xD men vi köpte bara glögg och en varsin mistel där.
Sen frös vi ihjäl och gick tillbaka till drottninggatan kikade in på Rio och plattan flummade runt efter mjukisbyxor på stadium till mig men icke fanns bara i herrstorlekar... Sen tog vi en gigantisk kaka på Sandys och gick till tåget.
Åkte hem pratade om pojkar och allmänt, jag gick av i västerhaninge och fick vänta i en halvtimme där. Somnade på bussen älskling skulle gå på i Västerby upptäcker att han inte är där när jag vaknar i Sunnerby xD ringer han och är helförvirrad men så hämtar hans familj upp miiiiig i spångbro och skjussar oss hem till mig. Älskling hade köpt julmust och kexchoklad och hade tagit med sig bullar gottigt  > <

Väl hemma flummade vi runt lite kollade lite på Pirates och så kollade vi på Shreks julgrunk. Sen gick vi över till "Mitt hus" och bara myste vi kysstes under misteln och jag blev jättekärflummig fick värsta fina känslan i bröstet ^ ^
Pojken ritade värsta fina teckningen till mig så att jag blev ännu kärare, ett hjärta där det står Josefine And Marcus Forever. Typ.... ^ ^ söt....   det sista vi sa när vi låg i sängen och mös var att den som somnar sist ska stänga av datan... vaknar vid 5 och stänger av den.

PÅ söndagen så åkte pojken hem typ när vi vaknade vid 12. Sen har jag flummat runt och rensat i tvättstugan och hjälpt till och städa och rensa typ. När jag egentligen skulle ha pluggat dvs...  Men man måste ju få ha ett liv oxå... Eller?

 Skoltrött flicka  > <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0