Kom hem nyss

Kom nyss hem från skolan, bror har skolkat som vanligt... ungjäveln har inte ens masat sig ut med hunden och försöker kräva att jag gör det nu men det kan han glömma för jag ska plugga no.  KAn nog inte åka hem till älsklingen idag... tråkigt jag saknar han jättemycket... han var så söt igår så romantisk och söt, lägger in senare vad han skrev på msn  > < söt pojke

Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska vara med på lucian idag Anna ska ju vara lucia så det skulle ju kunna vara lite snällt... Igår var det massa strul med bussarna och sen åkte jag hem till Anna där jag har inte varit på evigheter. Jag skulle följa med henne till kyrkan och sen till Friskis (hihi) i kyrkan stod jag med i tåget men jag vet som sagt inte om jag ska göra det idag eller inte. Skulle vilja och behöver åka till biblioteket för att lämna böcker och låna några nya.

SKulle ringa och säga till farmor vad jag ville ha för julklappar det var riktigt svårt för jag vet ju inte vad jag vill ha av henne och mormor... sa typ nån bok och film och typ sfkort :D bio är roligt men dyrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0