Magnus betner

Happ nu har jag ätit mat, pytt i panna mmm.... inte men det var mat ^^ nu låter jag bortskämd men den smakade konstigt  >  <
Sen så har jag sett på vänner jag har allltid älskat vänner när jag har råd så ska jag köpa vännerboxen ^^
Sen så såg jag på magnus betner showen på 5an, den var hur rolig som helst jag tycker om han han e skitrolig ju ^^

Nu tycker marvus att jag ska stänga av datan för att jag anstränger ögonen och huvudet genom att vara vid den när jag är sjuk, visserligen ligger det nåt i det eftersom jag tror jag har fått feber sen jag bara har suttit vid datan idag.
Men jag vill inte det finns inget roligt att göra förutom datan och i såna fall måste jag sova vilket är tråkigt och jag har sovit typ 14 timmar idag redan...

Kommentarer
Postat av: Marcus med C inte V!!!

jag har varit din pojkvän i snart 2 år och du kan inte ens stava mitt namn... jag känner mig bitter och kränkt...

2007-12-22 @ 23:37:04
URL: http://Rutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0