sjuk,mvg och bad

happ.. sjukdomens andra dag, förkyld är jag och jag har haft humörsvängningar som fan. TYcker nästan synd om marcus eftersom det är han som har drabbats... men nej jag tänker inte ge mig jag är arg på han nu, det är han som får göra mig glad. ( ja jag är lite 3åringsaktig när jag är sjuk)
  Missade skolans avslutning riktigt synd faktiskt... missade städtävlingen igår också.
Men jag har tydligen fått mvg på mitt historiaprov som var på medeltiden :D :D och eh... det var något mer som jag inte kommer ihåg just nu men struntsamma.

Jag har fått ett mejl om att vi ska bada första veckan när lovet börjar så roligt jag måste köpa en bikini...ska antagligen bara köpa en från förra säsongen på halens och hoppas att den kommer fram i tid, annars får jag väl bada i bh.  I somras köpte jag nämligen ingen och när jag väl badade som inte var ofta så badade jag i den gamla och den var typ för liten då, så vi kan räkna med att den är för liten nu....

Kommentarer
Postat av: Kusin!

du kan låna bikini av mig om du vill sötis :)

2007-12-21 @ 22:06:29
URL: http://nathyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0