Svulligt men gott

happ idag är det söndag och tredje advent och jag har ingen julkänsla alls. Känner mig bara sur, trött och förkyld usch... Igår var älsklingen här och jag var nog rätt grinig men inombords var jag rätt glad för att han var här, saknade han jättemycket, han luktade jättegott. Sen bakade jag mintkladdkaka med maräng på för att se hur den blev vilket jag får reda på imorn men jag tror det blir riktigt gott. Sen så bakade jag "bajskakor" som marcus och hans mamma kallar det pga av hur degen ser ut dom smakar typ som maryland coookies med choklad ^^ asgoda. Först trodde vi iaf att jag hade gjort fel på nåt sätt eftersom degen var så otroligt hård men sen när dom hade vart i ugnen så blev dom jättebra :D

Idag ska vi fortsätta julbaka vi ska baka vetebullar för jag gillar inte lussebullar och knäck kanske polkagrisar ooch så ska vi baka bondkakor.
Så på julbordet har vi rulltårta, "bajskakor", mintkladdkaka, chili och hallonkladdkaka, vetebullar, bondkakor och kanske knäck och polkagrisar ^^

gottigt ^^

Svullot Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0