Bra vänner ^^

Shit vad bra vänner jag har på Haninge fria, mina gullpojkar <33
Sjuk som man är har varit det sen i vadå fredags men blev sjukare i söndags när marcus inte var där för att ta hand om mig längre... I ALLA FALL sjuk som man är vaknar man vid halv 9 i morse av ett sms från felix där dom undrar vart jag är för att dom saknar mig ^ ^  Och sedan försöker dom få mig att komma imorgon vilket jag tyvärr inte kan göra... Har suttit vid ebuddy som fungerat som msn och pratat med tony, felix och emil ikväll  Saknar att umgås med hela gänget  > <  Jag har känt mig så uppskattad ikväll ^ ^


Josefine blir äcklig
Btw måste bara berätta lite flumm från inatt alltså jag blir verkligen helt blåst i hjärnan när jag är sjuk helt "hög" .
Vaknar vid 3tiden ligger på sidan i sängen och tänker shit vad mycket snor det kommer jag håller fram handen och det bara forsar vaknar till lite vänder på mig och tar fram pappret och börjar sätta det till näsan samtidigt som hjärnan vaknar till lite och tänker okeeej... det kanske är näsblod för inte fan uppför sig snor såhär och i såna fall måste jag se det xD  tar fram mobilen och se fullt med blod över kudden, mina händer, mina ben, min sängkant och golvet.
Min näsa har alltså fått mens över hela mitt rum BIG TIME!!

Kommentarer
Postat av: hörluraromentos

Du kan inte va hög, du e för kort;)

2008-04-03 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0