Mysig födelsedagshelg

Ja helgen är ju inte över men iaf... I fredags fyllde man 17 bast  ^ ^ hade en mysig födelsedag med några kompisar och filmkväll. Allt kändes riktigt skönt för jag visst att jag inte behövde städa eller nånting i helgen för det hade jag gjort i veckan skitmycket. jag hade skurat, dammsugar skurat lister satt upp gardiner jajaa och så vidare.  JAg fick en drömbok av jennie ^^ och en bok om andra världskriget och choklad av älskling och av famil joch släkt som kom och fira mig idag gav mig massa böcker som jag hade önskat mig, hade typ bara önskat mig böcker ^ ^
 Ja, idag efter att vännerna åkte hem så kom mormor, nathalie, carola och efter ett bra tag niklas som hade varit hos sammi.  Det var mysigt vi satt och svulla frukttårta och biskvier  :)   Efter att dom åkte hem så blev jag lite småsur, ingen aning om varför men marcus tyckte om mig i alla fall. Jag tror att jag inte hade sovit tillräckligt eller nåt.

Imorn har jag och Marcus 2årsdag lite roligt jag känner ingen i våran ålder som har varit ihop så länge. 27april för fan!!! vi blev tsm på en TORSDAG och han smsade mig och sa typ alla säger att vi är ihop är vi det? och till slut kom vi överens om att vi hade inget emot att folk snackade och att vi var det : D
Även om det var jätteläskigt att kramas och pussas bland folk, tyckte jag iaf....
PUSS PÅ DIG ÄLSKLING DU  ÄR SKITJOBBIG MEN JAG ÄLSKAR DIG I ALLA FALL!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläääääääääääää ^^

2008-04-29 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0