Design och tråkproblemos

Hej gott folk, jag vet jag vet jag är lite lagom långtråkig och skriver aldrig. Men jag är grymt trött på att skriva när jag inte kan eller kommer att förstå mig på design... jag menar alla koder?
Och det är bara att erkänna det ÄR tråkigt att skriva hela tiden när det inte är fin design...

meeeen tja... jag har vart i norrland... det var mysigt... hunden badade...det var kuuul
Sen var jag på takida och backyard (?) babies med anna, anna och annas lillebror mattias?... hihi det var bra mellanspelningenen var strippande eldshow!

Kommentarer
Postat av: Hörluraromentos

http://www.designadinblogg.se/



(inga dåliga bortförklaringar ;)

2008-08-17 @ 21:49:01
Postat av: men tonyy

tooony jag kan ju inte!!

2008-08-17 @ 23:12:28
Postat av: Hörluraromentos

haha ge mig bara blogglösen så ska vi nog fixxa det (MOAHAHAHAHAHA!, elakt hånskratt)

2008-08-18 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0