Första dagen i Skolan

Idag var det första dagen i skolan då ^^ Kom dit vid halv 10tiden, kikar in i klassrummet och ser Tobias och Felix. helt plötsligt får man en stor kram : ) Lasse vår mentor kom in och snackade med oss lite och fler folk från klassen började poppa in :) kramade och iiiiiihade åt många haha
VI blev bjudna på vaniljglass med olika kolasåser och sånt, najs!!!
Har saknat klassen så jättemycket och nej Tony SÅÅÅ taggad är jag inte.... har bara saknat alla ;P
Vi fick busskort och matkuponger etc etc, och sedan gick vi runt lite.
Senare gick jag och felix runt i centrum tsm med en viss Granath : ) VI diskuterade en eventuell grillkväll med massa polare vilket jag tror skulle vara jättemysigt.
Sedan ska vi ju ha praktik vecka 43 / 44 vi får alltså välja när vi vill ha höstlov höhö! Men jag har mejlat lilla farfar eftersom att han är nämndeman och har massa kontakter i tyresö kommun. Så då kanske jag bor i tyresö en vecka! JAg mejlade han för han brukar ha så svårt att höra han är riktigt dålig på att sätta på sig hörapparaten ;P
Annars kommer jag nog fråga om jag kan praktisera i tingsrätten,riksdagen,tidning eller något annat. Jag tror nämligen inte att jag får praktisera hos en psykiatrier... Men jag tror det kan vara lite skönt att komma bort från skolan


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi ska åka redan v. 38 i år :) det passar inte så bra andra tider!

2008-08-27 @ 20:13:20
URL: http://myillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0