Jag tycker om min Anna <33

höhö hej hej Som sagt var så var jag och kollade på Takida,BAckayard Babies och snygga rumpor på Skansen. JAg var där med min "gamla" polare Anna =Hönsanna som jag har varit kompis med sen 4an, Anna och hennes lillebror Mattias?, Vi hade det jättekul hoppade, åt cornetto jordgubb och fototade gosedjur =Monster.

                                                                               Jag och Anna i mitten Monster : )
Jag Anna och Monster

Jordgubbsglass VI älskar båda Cornetto Jordgubb  : )

JAg är väl känd för att äta äppelskrutt?hihi Men jag tror att jag var den enda som åt upp andras äpplen ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Monster:D

2008-09-08 @ 22:02:30
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0