Sur Josefine

Idag är josefine sur josefine har ont i ryggen och axlarna hon har ont i huvudet och halsen och känner att hon börjar bli sjuk. Hon har varit jättedum mot sin pojke och antagligen mot sin musiklärare också eller så kommer hon snart att vara det. JAG VILL INTE LYSSNA PÅ ALTER OCH TENORER FRÅN 1700talet!!!!! ELLER KYRKMUSIK KAN VI INTE LYSSNA PÅ TYP 70- NUTID?!!!!!!

 idag ska josefine hem till marcus förhoppningsvis så är hon glad då....
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG DÅ GOTT FOLK

jag tycker synd om alla ensamma men det e lungt alla par har det skitjobbigt också kan inte alla hjärtans dag vara en vanlig dag?
så nu har jag gnällt av mig förhoppningsvis

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är bra att du tycker synd om mig ;D

2008-02-14 @ 10:59:26
URL: http://nathyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0