fluff

Hihihi såg att någon hade kommenterar att hennes/ hans pojke också suckade likadant haha. Blir pojkar på extramyshumör när man ska sova eller? ^^ verkar som det

Väldigt skön dag "slutade" klockan 1 vi fick åka hem och man jobbade klart med en uppgift hemma men 848 gick inte och då blev jag lite arg men tog nynäståget och fick springa till 783 och han precis. Sen i spångbro hör jag att en bil tutar och det är tydligen malin D som ser mig så då fick jag skjuss hem :D så då var jag hemma klockan halv 3 otroligt skönt det är jag nästan aldrig.

Imorgon tisdag ska jag antagligen åka hem till farmor och fira henne lite hon fyller år då 71 år fyller lilla farmor ^^

FÖr övrigt tycker jag att det nästan ska bli jobbigt med alla hjärtans dag har ingen lust att vara på sånt humör
och dessutom måste jag ju planera massa gull till pojken min.... tips någon? behöver nog lite hjälp på den fronten... det är så enkelt att veta vad man skulle vilja ha i romantik men när man sen ska komma med det så blir det lite svårare....

Jag har för övrigt annars bestämt att jag och jennie ska ha en jj dag snart = jennie och josefine dag :D älskar min flicka <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, okej. mjo, det blir ju tyvärr så.. man får bara hoppas på att allting går bra och att man kommer in i rätt gymnasium :)

2008-02-11 @ 00:01:05
URL: http://nathyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0