Förtrollad

Idag har jag varit tvungen att gå upp tidigt ställde klockan på 9 men okejdå det slutade med att jag gick upp 20 över 11. DÅ släppte jag ut hunden och sen gick jag och duschade men det var rätt äckligt kallt i badrummet... sen halvsov jag i badrummet och fixade till mig tills jag och mamma skulle åka till min moster och kusinen. Mamma hade hämtat kusinens sängram så då åkte vi dit och hjälpte till att fixa ihop den och sätta dit sängen och så. Sen så bestämde jag och hon att vi skulle till Heron City och se filmen Förtrollad eller jag fick bestämma ^^
Fast först åkte vi till MAX och åt mat jag var lite misstänkssam är typ alltid det när det gäller ny mat speciellt snabbmat. Men det var helt okej förutom fruktsalladen där kände jag mig allt lurad!

Sen tog vi en sväng till kappalh för mor min ville kolla på byxor hon hittade ett par så dom skulle hon köpa. Men det blev väldigt VÄLDIGT stressigt eftersom kassören och tanten före var så otroligt sega. vi kom väl ifrån kappalh 10 i 3 och bion skulle börja klockan 3. Men vi skyndade oss till Heron city där vi precis hann med att köpa biljetter och lite godis gå på toa och springa in och sätta oss. DÅ var reklamen slut och filmen började.  Det var för övrigt ovanligt lite kö till biljetterna i Heron City.  Filmen var rätt sådär jag kunde inte och kan fortfarande inte bestämma mig för vad jag tycker om den. så för tillfället får den typ 2.5 / 3 av 5 xD
Den var dock riktigt söt och flummig

Kommentarer
Postat av: Elin

vem gör itne det.. och för en pprinsipesan är det hundra gågner värre ;)

2008-01-07 @ 12:30:43
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Lisa

;D därför följer jag din blogg också ;D

2008-01-07 @ 17:32:33
URL: http://lisisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0