Idag lördag

Idag har vi bara slappat jennie och jag vi skulle egentligen typ gå på bio eller något sånt men det blev inte så.  Vi vaknade klockan 12 av att hennes klockan ringde sen halvsov vi tills typ halv 1 till 1
Sen duchade hon och efter det gick vi ut på en långpromenad med min vovve vilket han behövde. Sen fastnade vi i andra huset och skulle äta frukost och hon drack te sen fastande vi först bakom bridezillas och sen bakom en film som jag tror hette Tjejen som tog hem spelet med Goldie Hawn vilken var jättebra.  Det var rätt skönt att bara sitta och dega sedan åt vi kycklingwok och sen skjussade jag och mamma hem henne till SUnnerby
Sen har jag sett på förhäxad med mamma och sen gick jag tilllbaka hit där jag har läst bloggar etc etc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0