Mysfaktorn hög när man är på dressman

Någonting jag alltid har älskat är för stora tröjor speciellt pappas tröjor och jag har tagit både en och 2 för att ligga och mysa i. Stora tröjor eller skjortor är så jäkla mysigt så att det ine är sant.
Speciellt märket Atlant som pappa använder dom gör riktigt snygga tjockiströjor, jag brukar oftast ta en mörklila tröja som jag känner mig extremt mysig i.
SÅ jag har beslutat att gå på dressmans rea där dom har 30- 70 procents rea och köpa mig ett par riktigt gosiga tröjor att ha, eller så fortsätter jag bara att ta pappas han har tillräckligt många, det får vi allt se.

Kommentarer
Postat av: Elin

beror på vem som vinner ;)

2008-01-06 @ 18:20:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0