Nyårsafton

Dagarna som följde var nyårsafton. PÅ söndagen blev jag uppringd av marcus och sa att han inte fick vara hemma så han skulle komma till mig jag snarkade till att visst det är väl okej och sen kom han och väckte mig vid 12tiden.... Det hade hänt ett dödsfall jag tänker dock inte gå in mer men jag kände henne inte och marcus verkade inte känna henne så väl heller. Men han skulle i alla fall till mig då så då var vi här och fjollade runt lite såg på sagan om ringen och åt jättemycket godis. Idioten hade packat i all hast och det första han packar ner är kallingar, tandborste och rena kläder det är väl klart :D NEJDÅ!!!!!!! han packar ner julmust och en halv chipspåse ingenting annat....

Men på nyårsaftons kväll så fick vi ialla fall skjuss av hans moster hem till han och där åt vi middag vid 7 tiden. Vi såg på film åt mat, spelade TP det gick faktiskt bra för mig och marcus :D sedan så gick vi ut och lasse och marcus skulle fixa raketerna. JAg var löjligt orolig för marcus faktiskt vi stod rätt nära och det var halvläskigt > < det smällde för tusan!!! jag är inte ett sånt stort fan av nyår jag börjar tänka på alla stackars djur och där stod jag och tänkte på hur mycket dumt det släppte ut och om det gjorde det.  JAg har faktiskt en anledning till att vara orolig för pojken min han kunde ju för tusan ha sprängt fingrarna av sig sånt hör man ju talas om  hela tiden > < 
   Men det var i alla fall riktigt vackert med fyrverkerierna champagne är äckligt marcus fick min, och det hela var en riktigt trevligt kväll med marcus familj.

 Sen gick vi in jag och marcus gick till melonhuset och såg på film och sen sussade vi sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0