ojdå har inte bloggat på så länge

nu tänker jag skriva ett par inlägg i taget så att det inte blir så förvirrande.......
Släktträffen var riktigt mysig var dock lite för feg med att hålla i minstingen, vilket gör mig lite besviken på mig själv hon är ju så söt! Men träffade kusiner och farmor och farfar och det var ju trevligt dom brukar jag nästan aldrig träffa så. JAg brukar nästan aldrig träffa farfar så det var väldigt trevligt men han har typ halvdöv och hade glömt hörapparaten så det blev lite dumt men trevligt i alla fall. OCh bara för att säga en sak så tycker jag verkligen om min farmor jag blir såhär varm i hjärtat av att träffa henne om jag åker hem till henne så känns det som att vara på hotell. Eftersom ajg inte träffar henne så ofta så brukar hon använda den tiden till att skämma bort mig vilket är otroligt mysigt ^^ den kvällen fick hon några bilder som jag har framkallat på marcus och jennie hon tog typ inget på mig hon ville ha några som var på marcus för han var ju så söt och hon har ju inga på han (haha hon är för söt)
   Min farmor tycker att jag verkar ha gjort ett riktigt kap och tycker att Marcus verkar vara en rikting söting för att använda hennes ord, även fast ingen är ju tillräckligt bra för mig ( mamma och farmor sa faktiskt så vid ett tillfälle xD)

Under just den kvällen så kände jag mig även otroligt söt jag hade på mig leggings min svartrödrutiga ballongkjol och en svart tröja som ryggen syntes på sen hade jag tofs ^^ jag kände mig otroligt vacker av någon anledning. Jag hade även ett stort örhänge och en mindre eftersom jag inte hittade det andra stora örhänge och jag ville känna mig lite som en pirat ^^

EN annan rolig händelse var när jag fick farmors julklappar, min bror hade inte sagt vad han ville ha så jag sa till farmor att han ville ha en bandit cd som han fick tillsammans med pengar. Jag däremot fick massa små presenter böcker och 1 par örhängen och skönhetsprodukter så att min hud inte torkar ut ;P
Min bror såg verkligen helt förstörd ut han fick ett litet skivpaket och ett kuvär medans jag fick paket efter paket DÅ VAR  DET MINSANN INTE SÅ ROLIGT ATT HAN INTE HADE SAGT VAD HAN VILLE HA!!!

fast jag tyckte lite synd om han allt
pusseliluss / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0