tisdag, onsdag torsdag, fredag

JAg måste bara börja med att säga att min pojke bara blir bättre och bättre på att rita och måla han har fått ett slags ritbord som man kopplar till datan och han ritar skitfina bilder på den :D

Dagarna som följde här var jag hos marcus och vi såg på film sov och ja flummade.
PÅ onsdagen åkte jag in till Handen och kollade in rean hittade inte så mycket alls men det var riktigt lite folk. Sedan fick ajg skjuss hem av mamma och pappa.

PÅ torsdagen skulle jag egentligen ha gått  upp klockan 9 men jag somnade om och blev arg på mig själv när jag vaknade klockan 2. MArcus kom till mig på kvällen efter att jag ville det men ajg var nog väldigt damp.....
JAg skule fixa massa saker och sen när hunden var jobbig vid 12tiden så fick jag typ ett nervöst sammanbrott och blev skitarg tills marcus höll om mig och inte släppte så att jag började grina i stället.sen gick vi upp till mitt rum och satt i sängen där det fanns plats ( jag hade lagt massa grejer i sängen när jag städade) där höll han om mig och sen (awww) dammsög han mitt rum så att jag kunde fixa grejerna i sängen så att vi kunde ligga i sängen och mysa.  Ibland är han för gullig, och ibland känner han mig alldeles för väl


PÅ fredagen åkte marcus hem för att jennie skulle komma på kvällen och johan nördade i stället för att följa med eller nåt sånt :P  så vi skulle ha enligt marcus ord en lesbisk tjockiskväll med disney eller nåt sånt xD
   Det förekom inget hångel och inget disney däremot svullande av kladdkaka med hallon, massa Awwwande till filmen Casanova och massa prat tills klockan var typ 5 på lördagsmorgonen.

Älskar min jennie <333 älskar att ha någon at tprata med att känna igen sig i som att jennie lägger sig också åt ett håll när johan vill mysa och massa massa mer jag blir så varm i hjärtat när jag börjar storprata med flickan så jävla synd att jag inte kan träffa henne så ofta bara...

förklaring till som att jennie lägger sig också åt ett annat håll när johan vill mysa:
 När vi ska sova marcus och jag så vill marcus alltid lägga sig så att vi myser när vi sover som att jag ligger på hans axel eller bröst, eller att han tar över benet medans han håller om mig. Det funkar typ inte för mig han kan somna så men jag får typ panik för att jag inte ligger bekvämt > < så jag måste vända mig bort och jag känner mig elak och får höra marcus ledsna suckar ibland > < men jag får panik för att jag inte ligger bekvämt xD och jag kan aldrig sova när vi ligger så
           och jennie gör i alla fall likadant och känner sig också jätteelak när hon gör så hihihi

Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och säger hej...

2008-01-06 @ 01:05:09
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: jag

haha så göör jag med och jag får också höra massa suckar av min pojke ;D

2008-01-21 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0