Reafynd?

Happ, jag har då shoppat för en massa massa pengar > < och nu tror jag att jag är pank.... lönerna som jag har jobbat ihop kommer jag ändå inte åt. hmm orkar jag klippa gräs eller inte > < JAg har hittat 1 underbar korsetttop, 1 klänning, trosor, leggings, 2 par levis jeans och 1 tröja på jc men jag är osäker på jeansen för att jag är snål? tänk om jag blir tjock och jag har slösat pengar? alla tycker att jag är larvig > < Jeansen är iaf 1 par höga i svart och 1 par låga i blå nyans. Men på vanliga hmrean etc hade jag riktig otur och kom försent allt var i fel storlek... för stort eller för litet eller för fult... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ HAr ni hittat något bra reafynd?

Kommentarer
Postat av: Trixie

Vill också rea handla.. mitt senaste rea inköp var en liten väska från monki :)

2008-07-17 @ 23:13:33
URL: http://trix.blogg.se/
Postat av: JOsefine

Monki brukar ha fina grejer ^^

2008-07-18 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0