FREDAG

Höhö sorry tony vet inte riktigt vart kamerasladden är.....
Mitt jobb är så najs och dom är asnöjda med mig > < LYCKA!!!!!!!! just nu sitter jag och återlämnar böcker från skolor, min handledare har gått hem och nu har jag lite paus.
ÅH vad jag älskar världen när jag har mina böcker <3333333333333333

I helgen vill jag umgås med jennie och anna men jag vill samtidigt fira mitt gulllull till kusin så fördela fördela sova hos dom på kvällen maybe maybe baby.
Men jag vill samtidigt hitta på nåt med sommarpojkarna fast felix är ju ändå på hultan så.... jag har faktiskt en pyttesnopp så jag är hedersmedlem bland sommarpojkarna jag är det där äckliga limmet som håller dom samman xD och gör att vi ´äntligen bestämmer vart vi ska äta någonstans. TYP


ÄLSKAR ER PEOPLE GLAD FLICKA SOM ÄR MORGONTRÖTT OCH INTE GÅR PÅ DROGER UTAN BARA BLIR HÖG PÅ LYCKA!!!

Nu måste jag ta och bestämma mig, hem till mig elller först till marcus och äta tacos hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0