Vänner kommer tillbaka

Hej gott folk, eller ja Tony och kusin kanske lisakanske marcus? Det är väl inga fler som läser bloggen eller? Säg till i såna fall >. <
Nej men goda vänner kommer tillbaka ^^ när jag var liten så var jag bästis med en tjej som hette Malin D men sen så blev det lite tjafs och vi gled ifrån varandra. Men nu idag och igår så börja vi prata igen och det var hur naturligt och roligt som helst vi satt och prata i flera timmar och hade det mysigt. Tog en promenad med hundarna och pratade på, hon bor inte särkilt långt bort så det är skönt också. Men det är skönt att veta liksom att happ nu är jag en till vän tillbaka för det kändes så naturligt att prata med henne. I högstadiet kändes hon rätt osäker att berätta saker för iaf i 7an men nu verkar hon ha "mognat till sig" eller nåt för det känns mycket mer naturligt att prata med henne. Skönt.
Hoppas att andra vänner som jag har glidit ifrån kommer tillbaka om nåt år också men man skaffar ju samtidigt nya. Man ska försöka leva i nuet även om man alltid ska ha hopp om saker och ting.

Älskling har varit så söt den här veckan han har blivit så orolig och "gnällig" för att vi inte har gjort grejer tillsammans så mycket. Jag har tydligen suttit och läst för mycket och varit tråkig och inte varit med han. Det kan jag nog hålla med om lite grann men biblioteket där jag jobbar har så mycket roligt att läsa >-< han blev tsm med en boknörd han får skylla sig själv > < Eller?  Aja jag t ycker om dig jättemycket älsklingen

Grattis igen kusinen som fyllde år i fredags 16 bast ^^ <333

Josefine 

Kommentarer
Postat av: Anneli

jag läser din blogg :)

2008-06-17 @ 13:44:06
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0