älskling<3333333333333

Jag kommer ihåg en gång när du smsade mig om att du ville ha en kram. Och jag kramade dig framför bussen innan du skulle åka. Det var mysigt och det pirrade i hela kroppen efter jag gjorde massvis med glädjeskutt.


 Kommer du ihåg när jag var hemma hos dig för första gången? Det gör jag, jag kommer ihåg att jag ljög för mina föräldrar och sa att jag skulle vara hos Anna. Sen åkte jag med bussen till dig gick hem till dig och jag stod och var så nervös. Din pappa var där så jag kände igen någon och Marika kände jag ju igen. Din mamma var jätteglad och sa hej till mig och Lasse var helflummig dom skulle till Ica Maxi eller något sådant så du och jag fick vara ensamma. Vi såg på 3 filmer Labyrinth, Streets of Fire och en till jag tror det var Pirater men jag är inte säker. Under första filmen så sa vi nästan ingenting sedan så lagade du makaroner och köttbullar till oss som vi åt och då pratade vi lite allt möjligt. Det var fortfarande lite nervöst men efter pratet var vi mer avslappnade. Under andra filmen så la du armen om mig och efter tredje tror jag att jag gav dig en puss på kinden för tydligen hade jag sagt att jag skulle göra det.


Jag kommer ihåg när du ringde mig någon helg och frågade om jag ville följa med på bio. Efter mycket övertalande så sa min mamma ja efter att jag hade erkänt att jag skulle gå med en kille som jag tyckte om jättemycket. Dina föräldrar skulle besöka någon och du jag och Marika gick och såg Ice Age 2. På vägen hem stannade vi och åt på Vegabaren där jag aldrig hade ätit förut. Ni bjöd på allt och jag var proppmätt efter allt jag hade fått trycka i mig även den där gudomliga glassen.


Efter alla dessa grejer som vi hade gjort tillsammans och eftersom att vi pratade och umgicks mer i skolan så började folk att prata. Dom kollade på oss mer och retades och sa att vi var tillsammans. Jag kommer ihåg att du skickade sms som det stod att folk pratade och vi pratade om var vi verkligen det? Och det kunde vi ju pröva att vara för vi gillade ju varandra. Det var en torsdag och jag var på väg hem från konfirmationen.  Efter det slutgiltiga svaret att ja vi är väl ihop då så log jag hela vägen hem och kunde inte sluta le på flera dagar.


Även om jag fortfarande var väldigt blyg och ville inte kramas och pussas så mycket i skolan på väldigt länge så tyckte jag om dig. Mitt hjärta klappade alltid lika fort när jag var i närheten eller ens tänkte på dig. Jag var så otroligt glad över att du var min och jag är fortfarande lika glad. Du är underbar och du är bästast och perfektast i hela vida världen. Du får aldrig glömma att jag älskar dig det finns så otroligt många anledningar till varför jag älskar just dig.

Tack för att du är min tack för alla vara minnen vi har tillsammans. Tack för att du är där när jag behöver dig, tack för att du förstår mig, står ut med mig och tar hand om mig.

Du är det finaste jag har!

10 anledningar till varför jag älskar dig

1. För att du älskar mig

2. Sättet du kysser mig på

3. Sättet du håller om mig på

4.  Dom där otroligt dumma idéerna du kan få ibland (ganska ofta)

5. Hur du kan få mig att bli så arg på dig

6. Och hur du kan ta bort ilskan på några sekunder

7. För att du inte skäms över mig när jag är knäpp

8. För dom underbaraste ögonen som finns

9. Att du kan få mig att bli så lugn

10. Hur du kan få mig att le och gapskratta så lätt


Kommentarer
Postat av: Vardagsfilosofen

naaw fett gulligt!

2008-03-08 @ 19:48:38
Postat av: Josefine

hhaha tack :D

2008-03-10 @ 20:34:49
URL: http://bozie.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag har världens sötaste kusin :)

2008-03-12 @ 23:45:16
URL: http://nathyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0