hummelumm

Ja juste nu sitter jag i datarummet min kusin niklas har gjort stolen löjligt låg men jag orkar inte dra upp den...
Jag har varit med marvus sedan i torsdags och idag var vi och letade gitarr åt honom. VI hittade en svart en den var riktigt fin och lät skithäftigt kom ihåg det när han e rockstjärna han är min.
I torsdags  så hade vi en påsktävling i skolan den klass som hade mest gula plagg på sig vann våran klass kom 3a vi hade 71 plag tillsammans. VI hade dock vunnit om vi hade kört procentuellt eftersom vi var 28 och fick 71 plagg medan de klasser som kom 1a och 2a var över 30 och hade typ 76 och 79 plagg. synd men det var "bara" godis som pris i alla fall ^ ^roligt att klassen engagerade sig iaf.
nu sitter mamma carola och pappa och lyssnar på 40 soft rock songs ellre något sånt på Vh1 men den här listan var riktigt konstig skulle inte kalla det soft rock iaf.

Flumm på er till nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0