Åksjuk?

Vette fan vad som hände i morse men sjuk blev jag.... Skulle egentligen ha åkt samma buss som marcus eftersom vi började halv 10 idag. Men den missade jag blev riktigt sur på lilla mamma och bror. Sedan när jag kom till skolan mådde jag riktigt illa och hade ont i magen :/ vet inte om det var nåt jag åt igår eller för att jag inte åt så mycket eller om det var för att mamma körde ryckigt vet ej.
Efter att ha spytt 2 gånger och ena gången fått gå snabbt från geografilektionen så ringde jag mamma och åkte hem...

Sedan har jag suttit här vid datan och klappat lite på hunden. Jag tror för övrigt att det inte är meningen at jag ska vara med i haninges ungdomsfullmäktige?? första gången det var möte så hade jag iinfluensa och nu mådde jag inte särkilt bra heller? Happ...

Kommentarer
Postat av: tove

krya på dig :)

2008-05-06 @ 11:38:50
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Hörluraromentos

Hallå du kan inte bara gå och bli sjuk sådär!?! Man blir ju fett orolig (blir jag nu den enda i hela klassen som inte gjort spanska läxan imorrn?..)

2008-05-06 @ 17:17:21
Postat av: Den maskerade grisfarmaren

Jag blir riktigt besviken på dig! Låter spyorna gå före mig, betyder inte jag mer än så???
bah...

2008-05-06 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0