Intressanta tankar?

Jag erkänner jag erkänner, idag blev en skolkdag. FY på dig Josefine
jaja de intressanta tankar blev ju mer att jag tror på att man kan ge sig själv sjukdom och sänka/ höja immunförsvaret. Igår var jag riktigt ovillig till att gå till skolan eftersom vi har nationella idag och tisdagar är en allmän tråkig dag.  SÅ på kvällen fick jag feber ^^ och sedan  i morse hör jag inte väckarklockorna förräns kvart i 8 -- vi börjar 8 och ajg bor typ 40 minuter från skolan med bil ^^ Mamma kom in i mitt rum väldigt arg och skrek, jag låg kvar och hon åkte.  Det e lite lustigt för när jag vaknar och inte vill gå upp som oftast händer på vardagarna dåra, då är mina ben och resten utav kroppen lite grann förlamade. Signalerna från hjärnan når inte ner till benen, de kliver inte upp från sängen!! jag kan inte ens vicka på tårna! Eller är det för att jag inte anstränger mig tillräckligt? Hmmm...
När jag var mindre och man tänkte, nej men har jag inte ont i halsne och kanske fejkhostade lite och mamma lät en vara hemma. Men nästa dag så har man inbillat sig för mycket så DÅ har man verkligen ont i halsen och är sjuk!!


Josefine

Kommentarer
Postat av: Kusin

kolla på min pa :D

2008-06-05 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0