Just du...

DU, är min älskade andra del. Jag hatar dig, jag älskar dig. Jag irriteras så mycket på dig alla dina små fel, hur du känner mig så väl, hur du vet hur jag fungerar eller i vissa fall tror att du vet hur jag fungerar. Men jag älskar dig oavsett hur sjukt irriterad och arg jag kan bli på dig. För du är rätt. Jag vill inte tänka på hur det skulle vara utan dig, för du gör mig hel. Oavsett hur barnslig och småtänkande du kan vara så älskar jag dig. JAg vet inte riktigt varför... men jag gör det. Jag älskar hur du får mig att känna, jag älskar hur liten men samtidigt stor du får mig att känna mig, jag älskar hur snygg du får mig att känna mig. Jag älskar just DIG!!!!
  Och nej älskling jag skiter faktiskt fullständigt om du köper mig grejer, om du bjuder mig på bio eller ej eller nåt sånt. Det är dom små sakerna som betyder, hur du anfaller mig på filten och låter mig vinna när vi brottas, hur du tröstar mig när jag håller på och ramlar ihop utav ilska och gråt. Alla dom gånger jag ser din busiga blick i ögonen, eller när du bara ligger och säger att du älskar mig. Hur du masserar mig eller knäcker till min rygg om det går när jag har ont, hur du kramar om mig och säger fina saker det finns så många småsaker som jag älskar dig för.
Det är inte som stora sakerna i livet det är dom smååååå.

I'm so not over you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0