Oups

För att ha vaknat 20 i 8 och insett att "fan jag pallar inte komma försent eller låta mamma komma försent för att jag måste duscha".  Josefine har skolkat idag haft pluggdag hemma, det hade ju varit bra om jag faktiskt hade pluggat och inte legat i sängen till halv 2...
Men ändå är det lite mysigt att va hemma idag jag menar palla gå hem i det här vädret i snön, och dessutom fick jag va ute och se mig omkring och gå ut med hunden på mina villkor idag i det vackra vädret.
Det är verkligen något med snöfall, det är så sjukt vackert.

Att göra idag
Läsa ut stolthet och fördom ( fy fan vilken tråkig bok)
Skriva på samhällsarbete
SKriva in spanska på spellic dock antagligen skita i att göra spanskaläxan
Plugga matte
Äta
Städa lite

Tur att det inte är något bra på tv idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0