AHHHH

Idag är jag lite myskosjuk, precis som jag var igår, jag är då skittrött i hela kroppen pytteont i halsen och feber? liksom hallå det känns som att jag skulle kunna vara i skolan.  MEN NEJDÅ FÖR DU HAR TYDLIGEN FEBER

sen känns det helt jävla mupp för nu har vi fått yo-uppgiften. Men jag har fått intervjuer hos biståndshandläggare - socionomer, men så ska man göra dagboksanteckningar? liksom jag FÅR inte vara där under deras patientsamtal pga av att jag inte är 18 så liksom vad ska jag göra? Ska jag fejka och beskriva mina dagar när jag var på biblioteket? eller ska jag panikringa någon och fråga nu? liksom AHHHHH


Josefine med sina i-landsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0