Tjolahopp

Dagens suraste: att mina asgrymma snygga klackskor har gått ner från 499 til 299 på 1 och en halv månad pga av lagerförsäljning och finanskris. Snacka om att jag känner mig blås på 200 spänn
Dagens förhoppningsfullaste: Snälla låt mina rock n roll skor sluta vara tröga i dragkedjan och vara värt mödan, och att de inte går ner i pris om 1 månad så att jag blir sur igen
Dagens gladaste: vara i skolan igen och träffa pojkarna innan yo veckan
DAgens sexigaste: älskling naken i sängen
Dagens goddoftande: vaniljbodylotion från yves roches


Kommentarer
Postat av: Mr annorlunda

TACK FÖR TIPSET JOSEFINE!!!!!!!!

2008-10-28 @ 14:25:06
URL: http://mrannorlunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0