killz is the shit?

Sitter i skolan för tillfället, funderar på om jag ska spela Unreal Tournament som killarna spelar eller inte... hmm kan ju vara trevligt för dom att få lite lätta killz, eller? haha

Den här veckan är det statsskickvecka, vi ska bara ha USA's statskick och det kommer föreläsare hit som pratar om det etc etc. Skittråkig vecka enligt mig. Jag föredrar historiaveckan, den har varit bäst än så länge men det kan vara för att jag älskar historia också.

JAg måste få mitt busskort snart >.< för er som inte vet så har mitt busskort blitt stulet så jag måste ha ett nytt av sl.
PÅ onsdag börjar jag klockan 10 så jag kommer kunna ha sovmorgon med älskling kanske, han är ju ledig på onsdagar så...

Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0