Yay...

Idag har jag haft religionsprov, det var svårare än jag förväntade mig för jag hade itne sovit tillräckligt och var seg i huvudet men jag tror att det gick bra. Idag ska jag nog åka till marcus och vara där hela helgen, han ska tvinga mig att plugga massa....
Idag hade vi beeptest och det sög ju som vanligt men jag åkte hem i gympakläder och en "lilla my" tofs när jag kliver av 848 så märker jag att 2 fjortisar från sunnerby sitter och tar bilder på mig? WTF nog för att det inte såg så vackert men liksom hallå? Sen så kolla asmånga i bilarna på mig när jag gick längs vägen hem, jävla muppar så konstigt såg det inte ut!!

Kommentarer
Postat av: Hörlurarochmentos

.....jo ;)

men de gör inget^^

2008-09-20 @ 11:44:36
Postat av: Prins Valium

Härmed antar jag rollen som din stilist, och nu som din stilist så förbjuder jag dig från att ha sagda tofs! >.<

2008-09-21 @ 22:37:40
Postat av: Anna

gaah man blir tokig alltså.. men fjortisar brukar ju ha nästan sån tofs själva ibland.

2008-09-28 @ 21:34:28
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0