gott nytt år : )

Gottt nytt år allihopa, år 2008 har varit rätt så bra men 2009 ska bli bättre för hösten har varit rätt dassig och tråkig.

KAnske borde blogga mer, men whatever det är jag som skriver så det är jag som väljer.

Btw. jag får nog G i spanska 3 ( omg) för jag det har gått rätt så bra på kursproven och på de 2 proven vi hade innan med nuvarande läraren så har jag fått G+ och G - men det är fortfarande G så att ;P
Hörförståelse G
Läsförståelse IG ( jag som trodde det gick bra : (  )
Uppsats G
Muntliga vg-

Och med Tonys tur så får han säkerligen vg och högre betyg på kursproven :P du jag får kämpa nu så att det fortfarande stämmer att jag är bättre på spanska egeeentligen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0