Ridning

Idag var jag ute och red, hästen skenade lite smått sisådär. Inte hennes fel, hon har svaga framben men är samtidigt så otroligt pigg och där hon brukar få springa på åkern, där blir hon så otroligt pigg att hon bara drar iväg hur mycket man än drar. Hon har såpass svaga framben att hon kan ramla ner som helst om hon trampar lite pyttefel eller om det blir för mycket för henne. Men sen så vägrade hon lugna ner sig så vid nästa åker så fick jag helt enkelt hoppa av och gå bredvid henne för att hon inte skulle skena och snubbla och säkerligen snubbla.
Glad och jävligt pigg tant det är jag rider, så synd bara att hon har dåliga ben.

Men det var väldigt trevligt att rida ut med Malin och prata av sig lite ^^

Annars så har jag gett pappa en bok att läsa till fars dag och bakat kladdkaka. Sen så har jag skrivit lite på mitt svensk nationella B tal, vilket jag inte riktigt vet hur det ska gå...

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0